Assalamualaikum w.b.t.....

Saturday, November 3, 2012

Tuhan Jagakan Dia (Khas buat Sahabatku)

Hanya dirimu yang ku percaya Takkan membuatku terkapai lagi Aku merasa..... kau lah sahabat yang terbaik Walau kita selalu bergaduh Takkan membuat kau jauh dari hatiku apa adanya.... ku kan tetap ada disisimu... Tuhan jagakan dia Dia sahabatku 'kan tetap menjadi sahabatku Aku sungguh mencintai (kerna Allah) sungguh menyayangi setulus hatiku.... rap.. saat tiada lagi waktu untuk kita berjalan bersama, saat tiada lagi waktu buat kita, berkongsi cerita girang, cukup saja ku ada disisimu, bersamamu, lalu mendoakan dirimu, Dengan cara itu, aku memohon memohon agar Dia selalu menjagamu... bila kita bersama saat tu aku tak pernah menghargai nilai persahabatan kita... namun bila ku sedari genggaman tanganmu kian longar saban waktu... pada masa ini baru kusadari kau telah pergi jauh dari diriku... namun aku da katakan kau tetap dalam hatiku kerna kaulah sahabat dunia akhirat ku.... terima kasih kerna pernah hadir menceriakan waktu dan hariku sahabat... moga Dia kan selalu menjagamu..... Allahuakhbar....^_^

No comments:

Post a Comment